Hei jeg har en mercedes
Svar:
Klikk her for å spør bilmekanikeren
[ Tips en venn om denne saken ] [ Abonner på vårt nyhetsbrev ]
Hei jeg har en mercedes
Svar:
Klikk her for å spør bilmekanikeren
[ Tips en venn om denne saken ] [ Abonner på vårt nyhetsbrev ]
Spør mekanikeren - Bil Forum - RSS-feed - Annonseinformasjon - Tips en venn - Viktig krav for svar - Bilannonser - Bilforhandlere - Bilmerker - Bil teknikk - Veteranbiler
Motoren - Dynamoen - Tennpluggen - Drivverk - Radiatoren - Kjølevesken - Styling - Understell - Koblingskjema - Termostat - Innsprøytning - Bilklubber - Trimming
Bilrekvisita - Nye biler - EU Kontroll - Omregistreringsavgift - Fartsbøter - Heftelser i motorvogn - Årsavgift satser - Tilhengerkalkulator - Haynes Manual
Kommentarer
Dersom dette problemet dukker opp etter bilvask m/ underspyling eller v/ kjøring i regnvær, er nok dette årsaken.
Du kan da lett demontere disse, sette de inn med et godt lag Vaselin samt en beskyttelsestap e.
Den driver å låser seg i nødgear. Har akkurat løst den ut fra verksted til den nette sum av 34 000 kroner. Merkeverkstedet hadde utstyr til å tolke feilmeldingene og kunne fortelle at det var en datachip i gearet som måtte skiftes...og selvsagt spesialbestille s. De måtte også fikse noe på et styrstag.
Uansett...jeg reiste å hentet bilen, men allerede neste dag låste den seg i nødgear. Jeg må stoppe, ta ut nøkkel, låse, låse opp og starte på ny hvis det skal være håp om å få den i gear. Nå får jeg den ikke i gear, og må belage meg på å kjøre 8 mil til verkstedet i 50 km/h....herregu uuud, den bilen kommer sikert til å koste meg 100 000 i reparasjoner!
Men kan virkelig et merkeverksted med utstyr ta så feil?? Skal det kunne koste ubegrenset å få reparert en bil? Om så kan de jo bytte ut hver eneste del i den , i sin jakt på den virkelige feilen. Og hva i alle dager kan feilen være??
RSS feed for kommentarer til dette innlegget.