×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

vw vento Motor stopper

  • infesty
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 3 måneder dager siden - 11 år 3 måneder dager siden #7519 av infesty
vw vento Motor stopper opprettet av infesty
Hei, jeg har en vw vento 2.0 liter 116hk.

Den er kjørt ca 178,000

Problemet er at hvis jeg kjører den et lite stykke så den blir varm, stopper den og lar den stå et par timer og da starter den igjen vil den stoppe på ca. 60-70 grader (uansett om jeg kjører eller står på tomgang).

I begynnelsen fikk jeg start på den og kunne kjøre videre uten problem, men etterhvert har det blitt verre så nå får jeg ikke startet den en gang. Jeg har funnet ut at den ikke tenner når den stopper.

Det jeg har prøvd å gjøre er: rense fordelerlokk og fordeler, ny coil, ny temp føler, nytt spenningsforsynings relè. Den har også feilminne på hallgiver g40 mens den sviver men har målt den og den virker som den skal.

Når den stopper og jeg drar ut spenningsforsynings relèet mens jeg skinner, venter litt og tar det inn mens jeg fortsatt skinner, da starter bilen av og til.

Problemet kommer aldri når den er varm (90 grader).

Har posta innlegget en gang tidligere, da fikk jeg svar om at det kan være:

"De kan være reléet for strømtilførsel til ECU som har sviktet, de finner du i sikringsboksen. (Rele nr 30), de er den vanligste feilen på disse."

Men hvis du leser gjennom det jeg har skrevet så har jeg bytta det.
Jeg tenker det kan være dårlig kontakt eller noe der med det relèet, har du/dere noe forslag?
Hvis det kan være dårlig kontakt, hvordan jeg jeg da teste det/fikse det?
Er det mulig og teste om det funker ved å dra et par ledninger over der de skal eller noe bare for å teste det?
  • carpinteyrogje
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 3 måneder dager siden #7535 av carpinteyrogje
Impost envelopes are a stylish select looking for diversified direct marketing campaigns and formal task communications. They afford a obedient cover NIKE FREE RUN 3 Leather
ilk award for letters and other marketing materials so that readers can be attracted to read them. That is why a a pile of trouble and insight are invested in envelope printing designs so that they can pinch the notoriety of these possibility readers before they judge to overturn the send as junk. By reason of people lawful starting out of pocket in making fashion envelopes, below-stairs are the 7 steps on how to cook up your own envelopers. Before that even though, you basic to recollect the ingredients.

Form toll envelope ingredients: NIKE FREE Creamy Envelopes (printer compliant) or extensive color envelopes (if you hope for), a Computer, Printer, Imaging Software (i.e. Photoshop), Publishing Software (Microsoft Publisher/Word), Envelope Die (optional), Enterprise or Engagement facsimile, Supplemental images.

1. Write down or category up the envelope purport Formerly doing anything, you demand to first choose on what you literally pine for to put into your NIKE FREE run way envelope. Do you want to print the companions's entitle and address? Do you penury to add the suite's slogan? Are there any other details that trouble Nike Dynamo Free PS
to be written down? Nothing but write them up on a piece of article for the purpose reference. Larger till, you may want to type them in the Windows Notepad relevancy so that you can print and paste it later.
Nike Free 7.0 V2
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.090 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.