×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Styrestag - 1991 Passat CL 1.8i

  • Anonym
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 5 måneder dager siden - 11 år 5 måneder dager siden #7386 av Anonym
Styrestag - 1991 Passat CL 1.8i opprettet av Anonym
Hei,

har hatt bilen inne på EU-kontroll. Fikk beskjed om at høyrestyrestag og bærekule måtte byttes. Har søkt litt fram og tilbake men blir ikke klok. Hos bil1din.no får jeg 4 alternativer når jeg søker på registreringsnummer. Det er 2 ZF-typer og 2 TRW-typer.

Det ene ZF-staget er for bil uten servostyring så det utgår, dermed har jeg 3 alternativer igjen. De 2 TRW-typene er tilsynelatende like, men det er 2 mm forskjell på aksialledd.

Varenr på de jeg har som alternativer (hos bil1din): FOR 63534A, FOR 63512 og FOR 63338A.

Møller bil sa jeg måtte se på staget for å se type, men jeg klarer ikke bli noe klokere av den grunn. De mente at det på ZF-stag skulle være et firkantmønster bortover staget. De kunne dessuten bare skaffe TRW-type til 1700 kr stk (~200kr hos bil1din.no, så prisforskjellen var ikke akkurat liten heller).

Kanskje noen kloke hoder her har kjennskap, kunnskap eller whatsoever så jeg legger ved et bilde i håp om at noen vet hva jeg trenger. På bildet ser du at det er ca 3-4 cm med "firkantmønster" på staget.
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.142 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.