×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Motoren til min bil, Passat

  • Ana
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 1 måned dager siden #6268 av Ana
Motoren til min bil, Passat opprettet av Ana
Hei :)
Jeg kjører en passat bensin 1,6 01 modell. Jeg har hatt litt problemer med den bla byttet katalysator og lambdasonde (som forrige eier også har gjort), men varsellampa for avgassen kommer stadig tilbake til tross for at jeg har vært hos møller å sletta feilen og de har ordna en o-ring, bytta en vakumslange og nå er visstnok veihusventilasjonslangen gåen også..
men nå vil ikke bilen starte ordentlig, den starter ikke i fri, kun i gir (som regel) også er det akkurat som at bilen skifter gir mens jeg kjører, rykker til under kjøringa.. og enkelte ganger så, spesielt ved tomgang, så kommer det masse røyk ut av eksosen..
noen forslag på hva som kan være feilien her?
takk på forhånd :)
Mer
12 år 1 måned dager siden #6269 av Knut2009
Hei.
Slik jeg forstår det så fusker motoren under kjøring og da rykker det til. Det er nok ikke så lett å foreslå noe siden den alt har vært på verksted og byttet forskjellige deler, men feilen kan være i elektronikken som f.eks. i hjernen. Jeg foreslår at du bytter verksted, til et ikke originalt verksted og lar de prøve den og gi et overslag. Det må tas diagnose og man må prøvekjøre bilen. Det blir billigere å bruke f.eks. Snap drive og de er like flinke. Det er ingen grunn til å være fornøyd med ditt Møller verksted som ikke har klart å fikse bilen. Lykke til.
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.086 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.