×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Tåkelys V70

  • Tobiassen m
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 10 måneder dager siden #9763 av Tobiassen m
Tåkelys V70 opprettet av Tobiassen m
Hei!

Har en Volvo V70, 2008mod 2,0 Flexifuel , det er en summum utgave, men har kommet over et R-design kit, og har startet å sette dette på. Byttet r-design grill, med 2012 look og deksel/kåpe til speilene. Det som gjenstår er deksel som skal stå nede med tåkelysene. Jeg har parkeringssensorer på min 2008mod, og disse går igjennom dekselet til grøftelysene. MEN på de nye 2012 r-design dekslene, er det ikke hull til disse sensorene. Dette hullet er vel bare til ledninger, og kan borre dette selv, samt er det veeeldig trangt og kompakt i motorrom, slik at å komme til for å arbeide, er vanskelig. Ellers er festene helt likt på 2008 og 2012 dekslene. Her er spørsmålet:

-Hvordan får jeg komme til for å få byttet disse tåkelys-dekslene på best mulig måte?

-På parkeringssensoren som kommer ut av tåkelys-dekselet, er det akkurat som et hode, kan dette skrus av for å få det gammle dekslet av?

-Siste alternativ er å skjære hull i 2008 dekslene slik at jeg får tak for å ta disse av, samt skjere ut sensoren, flytte over på 2012 r-design dekslet og sette inn på plass... men da er jeg fri for de gammle viss noe går galt eller jeg ødelegger noe.. :p

Ser det ble en liten roman dette, men håper på et svar..! :)
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.081 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.