×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Volvo 850 starter ikke

Mer
12 år 3 måneder dager siden #6000 av Nina J
Hei! Jeg har en Volvo 850 GLT, 2,5L 20V, som har gått 290000.. problemet startet med at lambdalampa blinket nå og da, og at bilen rykket til.. plutselig en dag fikk jeg ikke start når jeg skulle hjem fra jobb. jeg fant ut at det ikke var noen gnist, så jeg har byttet fordelerlokk, plugger og pluggledninger. jeg har også byttet veiakselføler, da dette er et vanlig problem på 850. jeg byttet også toppdekselpakning da pluggene badet i olje. jeg har også tatt ut lambdasonden og pusset den ren, men jeg får fremdeles ikke start. nå får den gnist, og det kan høres ut som om den ikke får bensin, men bensinpumpa går, og det suser i galleriet. jeg prøvde også å lufte drifstoffsystemet ved å løsne inngansrøret på galleriet, da jeg måtte opp med dysene for å bytte toppdekselpakning. Noen tips?:)
Mer
12 år 3 måneder dager siden #6003 av Knut2009
Hei. Det viktigste er jo å finne ut om den ikke får bensin eller om det ikke er gnist. Er det gnist i alle pluggene og til rett tidspunkt? Er det feil tidspunkt så kan jo registerreima hoppet over et hakk eller to. Får den ikke bensin så kansje du må bytte bensinfilter eller pumpe. Så kan jo noen av insprutningsdysene være defekt. Er det noe som tyder på at dette skjer fordi det er kaldt så kan det jo tyde på at det er vann som fryser i f.eks. filteret.
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.419 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.