×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Hiace Lugger i styring

  • Anonym
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 4 måneder dager siden #5908 av Anonym
Hiace Lugger i styring opprettet av Anonym
Noen som har en god ide? Lugger i rattet ved sving. Har byttet øvre og nedre kryss i rattaksel. Prøvd ny tannstagsnekke. Lugger selv om endeledd ikke er koblet på. Så det er ikke noe med bærekuler . Demontert rattaksel da lugger det ikke. Men lugger med ny tannstagsnekke snekke.
Mer
12 år 4 måneder dager siden #5914 av PloosB
kan tyde på at oljepumpen er slitt og at dette kan ha medført at oljen ble skitten og det kan jo ha tettet til kanaler i servostyringen

url=http://clk.tradedoubler.com/click?p=238342&a=1063462&g=21327120 [/url] Her finner du bildeler til best pris..........
Mer
12 år 4 måneder dager siden #5917 av Raptor

Noen som har en god ide? Lugger i rattet ved sving. Har byttet øvre og nedre kryss i rattaksel. Prøvd ny tannstagsnekke. Lugger selv om endeledd ikke er koblet på. Så det er ikke noe med bærekuler . Demontert rattaksel da lugger det ikke. Men lugger med ny tannstagsnekke snekke.


Kan umulig være servopumpe når endeledd er avmontert slik jeg ser det. Jeg heller heller mot øvre og nedre bærekule. Ta tak i hjulet kvart på 3 og prøv og dra i hjulet (høyre/venstre) etter at det er oppjekket og går fritt fra bakken. Har kikket etter biler på nett av forstilling til denne bil men fant ikke noe. Hadde noen sendt meg bra bilde så kunne jeg peket og vist hva en må se etter steg for steg.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.093 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.