×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

LØSNE YTRE ENDELEDDET

  • Dober
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
18 år 10 måneder dager siden #29 av Dober
LØSNE YTRE ENDELEDDET opprettet av Dober
Jeg får ikke løsnet det ytre endeledd fra styrestaget p.g.a. rust. Hvordan løsner jeg dette best.

På forhånd takk.
Mer
18 år 10 måneder dager siden #30 av kenneth

Jeg får ikke løsnet det ytre endeledd fra styrestaget p.g.a. rust. Hvordan løsner jeg dette best.

På forhånd takk.


bilinform.no/phpBB/viewtopic.php?t=7

Registrer deg som medlem så får du nok svar!!

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
18 år 10 måneder dager siden #31 av
Besvart av i emne Re: LØSNE YTRE ENDELEDDET
:twisted: Her må det dunkes på hver side av styrestaget med en hammer på hver side eller så må det varmes skikkelig og da mener jeg skikkelig!
Mer
16 år 10 måneder dager siden #921 av Raptor
Vri hjulet helt ut mot den siden du skal jobbe slik at du ser kula/ledd utenifra :D
Sett en saksejekk under kula på staget og jekk sålangt at du ser bilen såvidt rører seg. Skru festemutter halvt ut og slå på denne med tung hammer/feisel.
Saksejekken gjør at du får motvekt og den løsner som regel da. Ellers har
Biltema slike gafler en trer innpå fra siden og slår på. De funker noen ggr. meget bra men passer ikke alle biler. Om ikke så må varme til, men bare på ytterholder. NB: Husk at når disse delene skal skiftes som bærekuler, endeledd, styreledd/stag som skal ha låsemutter så få ny låsemutter med. Det lønner seg.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.113 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.