×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Opel Calibra 16v 150hest 1991

Mer
18 år 2 måneder dager siden #281 av grønn
Hei. eg blir 18år til sommaren og ser nå på biler. Eg skal vera student eit skuleår til så eg vil ikkje kjøpe så dyr bil mens eg går på skule.

Nå når eg skal kjøpe bil som ikkje er så dyr, velger eg heller ein litt fin og tøff ungdomsbil forran ein bil med "sjuk" motor.

Eg har tenkt å bruke opp til 50 000kr på bil.
Har du/dere noko forslag til tøff ungdomsbil i denne prisklassen?.
(Golf er ikkje aktuelt).

Ser ein del på Opel Calibra 16v 150hest 1991, dette er jo biler som byrjar å bli ein del gamle, 15-16år. Snakka med ein som skulle selge ein Opel Calibra 16v 150hest 1991 til 49000,- trur denne var kjørt rundt 140000.
Følger med eit bra pioneer anlegg. Ikkje soko spesielt rust på bilen. Senket. ellers orginal.
Kva synest du/dere? er dette normal pris for dei bilane, har blitt forklart at bilen er i bra stand ellers, utan at eg har fått tid til å se nermere på den? eller er det dumt å kjøpe ein sånn calibra, for gammal? vil eg få masse utgifter?

Hadde også vore fint med forslag til andre bilar..


Håpar på svar, hadde vore supert. :)
Mer
18 år 2 måneder dager siden #296 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne Køpe ungdomsbil
8) Du kan være heldig dersom du finner en god bil som det ikke er feil på i denne prissklassen. Jeg ville nok heller satset pengene på en annen bil enn Calibra. Denne kan nok gi deg ubehagelige utgifter etter min erfaring, men du kan være heldig så det blir en vurderingssak. Lever bilen inn til en bruktbilkontroll før du kjøper. Vanskelig å si noen spesielle biler som kan oppfylle dine ønsker men ikke se deg blind på anlegg og styling dette kan ofte lure deg til å kjøpe katta i sekken.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.107 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.