×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

audi soter veldig mye

Mer
15 år 1 uke dager siden #2807 av Bakkeplass
jeg har en audi a4 1,9 tdi 1996mod,
bilen har begynt å sote veldig mye det siste, har shifta luftfilter, vaska luftmengemåleren, men soter like mye, og at når jeg ligger mellom 3,4 tusen omdreininger, kuter plutselig bilen ut, null efekt, jeg må slipe gasse og så trykke den innat komer efekten tilbake! dette skjer hele tiden, kan dere hjelpe meg med å finne ut hva mulige feil kan være????:)

jeg har en audi a4 1,9 tdi 1996mod,
bilen har begynt å sote veldig mye det siste, har shifta luftfilter, vaska luftmengemåleren, men soter like mye, og at når jeg ligger mellom 3,4 omdreininger, kuter plutselig bilen ut, null efekt, jeg må slipe gasse og så trykke den innat komer efekten tilbake!
Mer
15 år 2 dager dager siden #2834 av Bilmekanikeren
:woohoo: EGR system må sjekkes og sot i innsugingsmanifold og rør. Turbotrykk må sjekkes sammen med andre relevante parametre. Luftmassemåler kan ikke vaskes men må skiftes dersom den ikke måler riktig luftmasse. Det er ihvertfall min erfaring.
Mer
14 år 11 måneder dager siden #2858 av Lux
Besvart av Lux i emne Sv:audi soter veldig mye
det kan være lurt å sjekke turbo slangene, dette skjedde hos meg også.. det var en stor rift i slangen mellom intercooler og innsuget lykke til..

Audi Quattro

Lightforce
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.160 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.