×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Esp lampe på Passat

Mer
15 år 11 måneder dager siden #1645 av oddis
Hei.
Jeg har nå kjøpt meg en Passat 2002 mod. Da jeg var på veg hjem fra personen jeg har kjøpt den av, begynte esp lampen og lyse. Dette skjer etter at jeg har kjørt en 6-7 mil. Den slår seg av igjen med engang jeg slår av tenningen, og kommer da på igjen etter 6-7 nye mil. Hva kan jeg gjøre med dette? Kan jeg dra til et verksted slik at de kan nullstille computeren i bilen? Vil dette hjelpe?

Hilsen Odd Bjørnar
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1649 av Nyland
Besvart av Nyland i emne Sv:Esp lampe på Passat
peker rattet litt til ene siden når du kjører rett fram ? eller er d helt rett fram?
hvis d er til ene siden så vil systemet koble seg ut pga at styringsvinkelgiveren viser at du vil svinge men bilen går rett fram. var hvertfall d som var problemet mitt ved samme feilsymptom!!
Hilsen Jon Arild
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1650 av oddis
Besvart av oddis i emne Sv:Esp lampe på Passat
Det har jeg ikke tenkt på. Det er i allefall ikke snakk om mer en noen millimeter/cm. Hva gjorde du med feilien?
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1651 av Nyland
Besvart av Nyland i emne Sv:Esp lampe på Passat
min hadde blitt litt til siden, pga justert spissing med slakke i bærearm, når jeg satte på nye bærearmer så ble rattet litt til venstre. og da skjedde det med dsc lampen min. FIXE: Jeg fikk justert spissing og sørget for at rattet ble rett, etter det har den ikke lyst mere. Men rattet var tydelig til ene siden. BMW mente d var derfor også.de fant ikke noe på diagnose test.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.168 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.