×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Lukter fra ventil når jeg kjører sakte

Mer
16 år 5 måneder dager siden #1195 av theepan007
Jeg har en MB 190E. Jeg sliter med vondt lukt i perioder, og lukten antar jeg kommer fra ventil i bilen. Når jeg kjører fort blir lukten borte, men i det jeg senker farten kommer den tilbake. Det lukter rett og slett kloak. Hva kan det være?
Mer
16 år 5 måneder dager siden #1196 av supramk3turbo
Hallo. Jeg har hatt det samme problemet i min bil. Har du air condition kan dette være problemet, a/c registeret blir veldig fuktig på sommeren, å når det ikke blir brukt på vinteren vil vannet som ligger der begynne å lukte, ha den på en stund så blir den borte. Eller så kan det være at pollen filteret ditt trengs å byttes. Anbefaler å bruke a/c hele året, bare reguler med varme etter behov.
Mer
16 år 5 måneder dager siden #1197 av theepan007
Takk for svaret. Jeg har ikke aircondition, jeg har en mb 190e 1988 modell. Er det noen andre som har hattt det problemet.
Mer
16 år 5 måneder dager siden #1202 av Bilmekanikeren
:) Er det vond lukt fra varmeapparatet og det ikke er AC så vil jeg tro at det du kjenner er fra en kjølevannlekkasje i for eksempel varmeapparatregisteret. Da vil lukta være litt søtlig pluss det dugger lett på frontrute. Men det kan også være brendt lukt fra dårlige kontakter på bryter, viftemotor eller formotstanden.:whistle:
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.146 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.