×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Lysene fungerer ikke!

Mer
12 år 6 måneder dager siden #4771 av kennn
Hei! Jeg har en Seat Toledo 1.6 Sport 2000 mod,
200 000km.

Jeg har et problem med elektronikken i bilen min, det har seg slik at når man starter bilen skal egentlig kjørelysene slå seg på automatisk, men det gjør de ikke. Når jeg vrir bryteren til parklysposisjonen lyser parklysene, men hvis jeg prøver å trekke bryteren ut slik at tåkelysene begynner å lyse fungerer ikke dem heller, dette gjelder også i posisjonen for fulltlysene. Blinklysene og vindusviskerene fungerer heller ikke. Men det jeg stusser mest over er at elektronikken inne i bilen slik som cd-spiller og annen belysning inne i bilen fungerer slik som det skal, og alle baklysene fungerer bortsett fra blinklysene bak.

Det merkligste er kanksje at når jeg setter bryteren i en posisjon midt i mellom kjørelys ( 0 ) og park så lyser kjørelysene slik som det skal, og vindusviskerene, og blinklysene fungerer igjen. Akkurat når jeg setter bryterene i denne posisjonen hører jeg et lite klikk i bryteren og akkurat der hvor jeg hører det klikket får jeg tilbake lysene. Jeg har tatt ut bryteren og sett om det er reléne det klikker i, men det var bryteren. Link til bryteren (image.fbt.se/global/images/image.php?src...pg&width=370&height= ).

Jeg har sjekket at alle sikringene er i orden, og om reléne slår inn og det virker som om det er riktig.

Vet du hva dette kan være for noe? Trenger virkelig hjelp!
Moderator: PloosB
Tid til å lage siden: 0.090 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.