×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Varselslamper i Peugeot Partner

  • vanseoling
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 7 måneder dager siden #4623 av vanseoling
Varselslamper i Peugeot Partner opprettet av vanseoling
Hei! Jeg har en Peugeot Partner 2001 1,9L Diesel. 125000km

Denne bilen ble kjøpt brukt for 3 mnd. siden, så jeg kjenner den ikke så godt enda. Men, jeg har noen problemer med den.

Varselslamper for åpen dør, og Airbag lyser. Åpen Dør - lampen lyser konstant. Jeg lurer på om dette kan være noe med frost i noen låser? Jeg merker ikke noe til dette da jeg låser bilen uten at sentral-låsens sikring er i, men når jeg setter inn sikringen til sentral-låsen, så låser den seg opp av seg selv etter jeg vrir om nøkkelen. Hva kan dette være?

Og så var det Airbag-lampen. Den lyser av og til, gjerne etter at jeg har kjørt ca. en halvtime. Noen ganger allerede fra oppstart, og noen ganger ikke i det hele tatt. Dette startet etter at jeg hadde batteriet ute til lading en gang. Det er foretatt diagnose på air-baggen på et mekonomen-verksted og de fant ingen feil.
Noen tanker på hva som kan være skjedd her? Hvordan kan jeg eventuelt fikse dette?

Jeg har hørt rykter om at noen Partnere og Berlingoer har problemer med noen varselslamper som lyser uten at det viser seg å være noe galt. Stemmer dette?
  • gardg
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #4848 av gardg
Besvart av gardg i emne Sv: Varselslamper i Peugeot Partner
har en der air bag'en blinker + at det ikke er lys i instrumentpanelet/ dashboard
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.087 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.