×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

corrado trenger hjelp

Mer
15 år 5 måneder dager siden #2295 av Corrado
hei!

jeg har en vw corrado 90mod 1,8 G60 turbo som jeg har gjort følgene på:
skiftet alle stempler, pakning sett skiftet, reg. reim skiftet, byttet rådelager, bytten noen råtne vakum slanger, overhalt alle ventilene (måtte bytte ut en knekt ventilfjær), planslipt topplokk, honet blokka, bytta alle tennplugger samt tennplugg kablene og den \"dingsen\" som sitter oppe på rotoren i fordeler-lokket osv.. Men jeg har 2 problemer med bilen jeg ikke finner ut av:S det ene er at under oppstart av bilen (trolig bare når den er kald) så siver all olja ut pakninga på olje filteret.. har prøvd å bytte filter, men det hjalp ikke. men di tilfellene den starter uten at det siver olje ut av pakninga, så kommer det ikke en dråpe samme hvordan jeg kjører med den. og den andre feilen er at den fusker nesten hele tiden.. når jeg gir på litt over 3000omr kan den gå litt, men slutter og gi på etterhvert. på lavt turtall nøkker den og står i, smeller noen ganger av potta og kveler seg så fort jeg slipper gassen. jeg må hele tiden holde gassen for at den ikke skal kvele seg. er nesten tom for idèer:blink:

er ikke så flink med biler, så kan nevne noen ting som kanskje du vet noe om:)

lambda sonden er ikke kobla til. (men gikk fint uten den når jeg kjøpte den. men da var det STOR lekasje på manifolden og rundt)

kjører uten bensin-lokk (lukket system?)

håper du kan finne ut feilen:) på forhånd takk

mvh Chris
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.123 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.