×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Zafira stopper...

Mer
15 år 10 måneder dager siden #1721 av kjartan
Zafira stopper... opprettet av kjartan
Opel Zafira 1999 mod. 1,8. 136000 km
Den får nå og da \"byer\" der den stopper når gearet er i fri/ clutchen inne
og motorturtallet slippes rett ned til tomgang. ( Vanlig trafikal stans).Virker som tomgangsreguleringen er for sein til å justere inn turtallet, og motoren stopper. Har som regel
rensket opp ( åpnet lite hull inn mot innsuget med tynn streng)etter slange mellom toppdeksel og innsuget, og har løst problemet midl.. Men problemet vender tilbake etter noen mnd.
Er det Zafiraeiere som har hatt samme problem,og fått problemet løst? Kanskje er det egentlig
andre årsaker?
Så er det bremsecaliphere bak som ikke lenger etterjusterer seg, og bremsene blir skeive.
Har etterjustert manuellt, men det held jo ikke i lengden. Rekner med at nye caliphere er eneste
løsning?<br><br>Endret av kjartan, den 01/07/2008 19:10
Mer
15 år 8 måneder dager siden #1891 av kjartan
Besvart av kjartan i emne Sv:Zafira stopper...
:) Hei, alle saman!
Sidan ingen kunne svara meg, så måtte eg spørre litt sjølv. Fikk tips hos eit verksted: Skit i spjeldhuset. Kunne det vere noko så lett, då?
Ikkje feil på ein 3-bokstavsforkorting?? Kan det gå an då?
OK- Av med luftfilter, slanger, kjølevannslanger,speedometerwire.
Løyste 4 skruer, og vips, spjeldhuset var ute. Å jau, det var mykje dritt, og gav han ein god omgang med skikkeleg motorrens.Gav meg ikkje før kvar ein flekk med stivna drit fra motorromsventilasjonen ( for det er der det kjem frå) var borte. Det er og eit 1,5 mm hull som den minste slangen fra toppdekselet ender mot. Dette kan ein, ved problem med at motoren stopper, stake ut utan å demontere heile spjeldhuset. Ein tar av slangen på spjeldhussida, og staker forsiktig opp med ein tynn streng.
Etter å ha møsst delane ihopa att, var eg som rimeleg å forventa,
like spennt som,, ja, de veit følelsen, de som skal starta motoren etter ei overhaling. Motoren mol så fint som om han var heilt ny.
Han la seg så fint ned mot tomgang,at det minna om som når ei fjør dalar mot golvet, i motsetnad til før, då det høydes ut som eit takras... Nei eg overdriv ikkje.
Min teori er at skiten i området der spjeldet ligg an ved tomgang,(eller ved tett 1,5 mm hull), gjer at motoren får for lite luft, og stoppar. Den automatiske tomgangsreguleringa prøver nok å kompensere, men må då regulere over eit større område enn den klarer, eller har tid til å klare.Derfor stoppa den oftare når ein \&quot;slepp\&quot; gassen ned til tomgang, i forhold til når ein køyrer motoren på gear heilt ned mot tomgangsturtall, og så set han i fri.
Berre arrester meg om eg tar feil i min teori. Skal forresten selge Zafira`n snart..
Mer
15 år 3 måneder dager siden #2415 av dyroymag
Besvart av dyroymag i emne Sv:Zafira stopper...
Jeg kan bekrefte at dette virker.
Gjorde det samme på min 2001 Zafira 1,8 bensin med automatgir.
Opplevde samme symptomer beskrevet.
Gjorde det litt enklere da..

Løsnet slange fra spjeldhuset og brukte en fille og fingrene for å gjøre den ren. Nå maler bilen som ny på tomgang.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.113 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.