Mercedes e-klasse w210 220cdi
- Haaverstein F
- Emneforfatter
- Besøkende
7 år 2 måneder dager siden #12309
av Haaverstein F
Mercedes e-klasse w210 220cdi opprettet av Haaverstein F
kilometerstand ukjent da motor ble byttet av forrige eier som ikke husker km stand men mener den var noe lik den som sto i før og i display står det 207000.
Bilen fjusker til tider både på kald og varm motor, har startproblemer der jeg må kinne lenge 1-3 ganger på kald motor men er ikke problem å få start på varm motor. Fuskingen blir noe verre når jeg skifter gir, ofte verst i Revers.
Har skiftet begge slanger som går på høytrykks-pumpe, dieselfilter, luftfilter og høytrykks-pumpe da det var luft i dieselen, ingen luft nå, har og renset EGR-ventil. Har sprayet rundt alle mistenkelige slanger og plasser med startgass for å se om motor får falsk luft en plass men greide ikke finne noe. Skiftet idag luftmasse-sensor og retur ventil/sensor? på railen, noe bedre tomgang men kan være tilfeldig da den var helt lik når jeg skulle starte den opp på kald motor senere på kvelden.
Bilen fjusker til tider både på kald og varm motor, har startproblemer der jeg må kinne lenge 1-3 ganger på kald motor men er ikke problem å få start på varm motor. Fuskingen blir noe verre når jeg skifter gir, ofte verst i Revers.
Har skiftet begge slanger som går på høytrykks-pumpe, dieselfilter, luftfilter og høytrykks-pumpe da det var luft i dieselen, ingen luft nå, har og renset EGR-ventil. Har sprayet rundt alle mistenkelige slanger og plasser med startgass for å se om motor får falsk luft en plass men greide ikke finne noe. Skiftet idag luftmasse-sensor og retur ventil/sensor? på railen, noe bedre tomgang men kan være tilfeldig da den var helt lik når jeg skulle starte den opp på kald motor senere på kvelden.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.187 sekunder