×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Overutstyrt Harrybil!

Mer
11 år 2 måneder dager siden #7733 av Bendiksen
Er en ungdom med en Rød BMW 316i 1991 model (3serie)

Vis dere er interesert i å diskutere om de forskjellige tingene jeg har montert i bilen så lurer jeg på om det i det heletatt er lov OSV....

1. Har tatt ut begge Grillene og Gjømt ett pår kraftige Xenon 1000 metringer produsert av Hella på 35-50 watt, som ikke synes fra utsiden helt til jeg slår de på sefølgelig :p.

2. Kjøpte og monterte blåe parkeringslys som er på hele tiden

3. Har ett sett med horn som spiller en fengende melodi når jeg fløyter som gir ut 100 ~ 150 Desibel

4. Hadde 3 bremse lys på bilen, men det som vår under bakruta har jeg fjernet og plasert forsterkeren min som lyser hvitt konstant

5. ble pårygget fra siden slik at jeg fikk en veldig stor bulk i høyre bak dør, den har jeg låst og fjernet låsemekanismen for vis den blir åpnet så er det et sabla liv å få den att .igjen.

6. Har masse klistremerker og reklameskilt og har limt på store bokstaver på siden med navnet mitt på, er det låv til å ha klistremerker eller motiv på noen av vinduenne?

så de jeg lurer på: Har jeg låv til å gjømme 1000 metringene minne, er det låv til å endre fargenne på parkeringslysene, er det låv å skifte lydhornet til varierende toner, er det obligatorisk med 3 bremselys?

Har kjørt i snart to måneder og har ikke fått noen klager eller blitt stoped av vegvesen eller purk men nå begynner jeg å bli bekymret, fordi jeg har blitt anmeldt PGA de blå parkeringslysene mine!
Moderator: ivar
Tid til å lage siden: 0.082 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.