×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Kjøpe bil for første gang

Mer
17 år 11 måneder dager siden #396 av morten2
Hei, Jeg er snart ferdig med lappen, og har planer om å kjøpe bil.

Jeg har spart opp en god del penger og regner med å bruke ca 100 000 til 130 000kr. like greit å legge litt penger i det når man først skal kjøpe bil, isteden for å kjøpe en til 30 000 kr som man hele tiden må bytte deler på, og som er rusten.


Jeg ser hele tiden på Bmw 3 serie, det går i 00 og 01 modeller som har gått rundt 120 000 +/-.

Er det da et godt kjøp? er bmw noe særlig å kjøpe brukt til den prisen? hva må jeg se etter? er det mye feil på disse bilene? har de gått for langt? burde jeg velge noe annet til denne prisen som er fett å ha som ungdom?

Håper på mange gode og seriøse svar som kan hjelpe meg ;)

Mvh Morten
Mer
17 år 10 måneder dager siden #414 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne bruktbilkjøp
:D Når du skal kjøpe bruktbil så er det mange ting som man bør sjekke ved kjøp av biler i denne prisklassen. Har bilen servicehefte som er utfylt korrekt, er det mye skader eller rust på karroseriet, lukter det mistenkelig i kupeen som kan stamme fra vannlekkasjer. Jeg ville også satt bilen inn til en bruktbilsjekk der de kunne sjekket bremser og understell for feil eller skader. i denne prisklassen er det mye nå for tiden å velge mellom. Du kan kjøpe for eksempel en VW passat med bensin og turbo eller turbodiesel for denne prisen og style den opp. Opel, BMW og Mercedes har også mye bra å velge i til denne prisen. Lykke til. 8)
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.082 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.