×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Selges 2004-modell Polo

  • boyvin
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 5 måneder dager siden - 10 år 5 måneder dager siden #10205 av boyvin
Selges 2004-modell Polo opprettet av boyvin
Jeg skal selge en 2004-modell Polo som bare har gått 72000km. Jeg vet lite om biler og bilen har ikke vært på alle servicer den skulle ha vært på. Den har litt rust rett over enkelte av hjulene og en veldig liten ripe på den ene dørhåndtaket. Den er EU-godkjent i juni 2013 og de byttet da endel deler som var utsatt for vanlig slitasje. Den har aldri hatt startproblemer og det er heller ingen andre problemer så vidt jeg vet. Det er flere som har prøvekjørt den, men etter at noen prøvekjørte den i dag begynte ABS varsellampen å lyse. VW-verkstedet mente det mest sannsynlig var en føler eller noe sånt som var årsaken til at den lyser og at det bare ville koste et par tusen å fikse. Jeg skal ha den inn på verksted for å sjekke det, men det er lang ventetid på VW-verkstedet. Tenkte derfor å legge den ut her i tilfelle noen kunn etenke seg å kjøpe den som den er i mellomtiden. Jeg tror den kan være et veldig godt kjøp dersom man kan litt om biler og kan fikse litt sånn småplukk selv. Den er pent kjørt og pen å se på. Gi bud!
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.088 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.