×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Tregt

Mer
18 år 8 måneder dager siden #86 av lunas
Tregt opprettet av lunas
Dette må jo være verdens tregeste "forum" og få noe som helst svar på! Har ikke vært borti noe så tregt. Ja det må jo være en bilmekanikker som svarer her, men hvor er han?

Om bilinform.no: Det er jo også noe som tar rundt en måned og få svar på.. Dere burde lære av netrep.dk de har en 48 timers garanti på svar.......

Her er det iallefall lite hjelp og hente :twisted:
Mer
18 år 8 måneder dager siden #90 av mus
Besvart av mus i emne Re: Tregt
Dette var nå litt å overdrive ,de er måtte på hvor nye en kan forlange av gratis tjenester

Hadde alle blitt flinkere å bruke sponsorer til bilinform så hadde de sikker blitt enda bedre

(snakker av erfaring da jeg selv har prøvd dette før)

hilsen mus mus
Mer
18 år 5 måneder dager siden #208 av ZukiJack
Selv om tjenesten er gratis...så synes jeg det er for dårlig at man må vente i dagesvis på et svar her.
Han/de som svarer i "Spør bilmekanikern" har tatt på seg jobben av fri vilje. Bilinform.no har laget denne siden til tjeneste for oss som vil bruke tjenesten. Da må de jo også gi den tjenesten forumet står fram for å gi.
Jeg har nå ventet i fem dager på et innlegg i "Spør bilmekanikern".
Om en bruker har et problem med sin bil. Man går inn her for så å få et mulig svar på problemet....gå ut til bilen og prøve den løsningen...
Skal man da vente i dagesvis på svaret så er det helt ubrukelig å benytte dette forumet... Hva er da vitsen med dette forumet om det ikke skal gi brukerene den tjenesten forumet er satt opp for?

Da gidder man ikke bruke dette forumet mer...og forumet vil aldri beholde sine brukere...som jo er et must for at forumet skal ha en misjon.

Jeg er selv redaktør/moderator i et annet bilforum på nett, og der får man svar på det man lurer på fort. Derfor er også det forumet populært..og har en frekvens på flere hundre innlegg pr.dag.

Grunnen til at jeg prøvde å bruke Bilinform.no, er fordi mitt spørsmål gjelder for en helt annen type/kategori bil enn det forumet jeg styrer i....er laget for.

Ligger det ikke svar på mitt spørsmål her i morgen, så sletter jeg meg igjen som bruker av dette forumet, som jo da medfører at jeg ikke vil bidra til å øke brukermassen i dette forumet.
Mer
18 år 5 måneder dager siden #213 av Mekaniker1
Besvart av Mekaniker1 i emne Re: Tregt
Hei

Vi jobber med tempoet på siden, men at farten på svarene skal øke, skal jeg personlig gjøre alt jeg kan for.

Bare tips andre om siden, og få flere til og bruke tjenesten så skal dette her bli bedre. :D
Mer
18 år 4 måneder dager siden #239 av perry
Besvart av perry i emne Re: Tregt
Makan til et treigt forum da?har jo kjøpt meg ny bil jeg da før jeg for svar her da.uff.
Mer
18 år 4 måneder dager siden #240 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne Re: Tregt

Makan til et treigt forum da?har jo kjøpt meg ny bil jeg da før jeg for svar her da.uff.


Nei nå tar de helt av, regner du med å få svar på dine bilprobleme med de samme du spør om de på en gratis tjeneste !

vi svar normalt i løpe av et par dager vis de er relevant

Ta kontak så kan du få svar på sekunde ,men de koster (da ikke 500 kr timen som bilveksted)
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.172 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.