×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi til topps

Mer
12 år 5 måneder dager siden #5174 av Fordi
Audi til topps opprettet av Fordi
Norske bileiere har talt: Audi er merket med flest fornøyde eiere per april 2011.

Det avslører Motors AutoIndex 2011. Fjorårstoer BMW er fortsatt merked med nest flest tilfredse eiere, mens Subaru har tatt steget fra femteplass opp til tredjeplass. Det betyr at flerårsvinner Toyota i 2011 bare er nummer fire. For første gang siden AutoIndex så dagens lys i 2003 er Toyota utenfor pallen

Toyota må vike plass for Audi. Oppsiktsvekkende er Opels sterke plassering, det samme gjelder for Kia og Renault. Hos Nissan er det en jobb som må gjøres.
Vedlegg:
Mer
12 år 5 måneder dager siden #5175 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv: Audi til topps
Vel.. Jeg har kjørt BMW i over 30 år og det sier vel sitt. Har hatt Mercedes, Audi, Volvo, som leiebiler i tjeneste som ikke ga meg mer enn det BMW gir. Har hatt flere ggr. Audi A6 som leiebil og 2 ganger har den hatt uforklarlige stopper. Den ene i et lyskryss på vent av grønt lys uten mulighet til å starte. Den andre på landeveien. Flaut. Har aldri hatt nødstopp på mine BMW'er.. Kun byttet slitedeler og holdt servicer...så det blir nok BMW neste gang også.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.101 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.