×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Bilmekanikere/ moderatorer

Mer
14 år 8 måneder dager siden #3051 av Karl
Jeg lurte bare på om Bilmekanikerer/ moderatorer er på ferie siden det er en stund siden innleggene har blitt besvart.

når er de tilbake?

Karl
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3053 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:c
Jeg som moderator har også andre ting å gjøre enn å henge over PC ruta i sommer/ferietid.B) men jeg har gjort det også. De fleste moderatorer jobber gratis her.:) Jeg abonnerer spes. på innlegg som jeg er hovedmoderator for. Disse dumper ned i emailboksen min automatisk når noen spør eller det er noen som svarer der. Jeg bruker av egeninteresse masse tid på å hjelpe andre der jeg er sikker i mine svar som er forenlig med problemet som det spørres om. Ofte er det mangelfull opplysninger som det spørres om (ref. til svar jeg har gitt på tidligere poster med mangelfull opplysninger om bil etc.) Da er de vanskelig å komme med et konkret og ikke minst målrettet svar på problemet.

Noen skriver og tar seg faktisk tid til å besvare meg på PM med \"takk for svar\" osv. At det at jeg kanskje bruker 5 min til 30 min å formulere faktisk hjalp dem i stedet for å bruke flere tusen på verksted. Det gir inpirasjon til å svare også på de plassenen en ikke har ansvar for. Det hadde vært fint om du la ved linken til spesiellt de innlegg du savner svar på så kan en letter finne dem da det ellers begynner å bli noen å lete gjennom. Der jeg står bom fast på der også evt. mangelfulle formuleringer/data fra trådstarter må jeg bare melde pass og legger ofte ikke inn kritikk for det.;) Men tilslutt..en kan ikke greie og svare på allt med bare og få noen hint om en eks. \"ulyd\" osv. Andre ggr. må en bare med dagens fullt teknologiske utviklede og kompliserte biler på verksted og sette i diagnosekontakt for å lese av feil.

Husk til slutt at der det svares så får du svaret gratis uten at det koster noe. Det koster heller ikke noe å bruke forumet så bare fyr løs så skal iallfall jeg gjøre så godt jeg kan.

mvh.
Raptor
(moderator)

* og boende 10 minutter fra der vi har et vanvittig oljesøl nå.*

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3059 av Karl
Besvart av Karl i emne Sv:c
jeg forstår det, men jeg er så irritert på bilen og jeg finner ikke ut hva som er galt:angry:

gidder du og se på tråden http://

www.bilinform.no/index.php?option=com_ku...;id=2999&catid=9

spør bilmekanikeren
(Daihatsu rocky choke)


det er noe med forgasseren/ choken som gjør at den bruker veldig mye bensin før den blir varm

takk for raskt svar:)

Karl
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.115 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.