×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Er vi klare til å kjøre EL biler?

Mer
14 år 11 måneder dager siden #2881 av Raptor
Politikerne vil ha bensinbilene bort innen 2015 noe jeg tror blir meget vanskelig. Teknologien er jo ikke i nærheten av utviklingen til at vi skal innhente dette på bare noen få år. Vi har heller ikke alternativ og det er produsert kun det jeg kaller for budbiler til å kan kalles EL bil. Hvordan mener du/dere at utviklingen blir her. Jeg mener at det også forskes for lite på området. Det er kun på kortere distanser at EL bil/buss/truck kan brukes og er nyttig/miljøvennlig. De EL bilene som er å se er veldig få og de som en ser er jo nærmest radiobiler med tak på. Produsentene har nok en stor utfordring her, men sålenge det finns olje så tror jeg nok det produseres bensin/dieselbiler på ubestemt tid. Det skal visstnok også finnes olje i Nordsjøen i 50 år til. Mer er det nok og det finns sikkert på andre sokler som det ikke er drevet leteboring på. Politikeren har nok tatt seg vann over hodet - iallfall noen 10 år til...?

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3066 av Fordi
Hei

Er enig med deg og oljeselskap har så stor makt at de blir bensin biler i lang lang tid
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3069 av Karl
Jeg tror det kommer til at de kommer til og gå over til hygrogen i fremtiden

slik som her:


finnes andre linker, men gidder ikke finne de nå:P

det er igrunnen ganske interesant

Vann + elektrolyse = hydrogen

Karl
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3075 av Karl
Det finnes nettsteder der de selger cder og e-books som du kan kjøpe og bygge selv

det hadde kansje vært noe for deg Raptor?
Du har jo peiling på strøm og motorer:)

Karl
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3078 av Raptor
Bygge hva da?

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
14 år 8 måneder dager siden #3079 av Raptor
Bygge hva da?

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.142 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.