×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

VIKTIG - \" Til deg som spør.. \"

Mer
15 år 4 måneder dager siden #2357 av Raptor
Til deg som spør er det viktig at du opplyser mest mulig om problematikken. D.v.s Biltype, årsmodell, beskriver problemet mest mulig. Ikke bare eks. at bilen ikke går. Mye av det som det spørres etter er ofte meget dårlig beskrevet og det sier seg selv at ulyder om hva en skal se etter ved eks. bilkjøp er meget vanskelig om en ikke ser det visuelle med tanke på objektet det spørres om. Det er viktig at iallfall jeg som moderator vet litt om hvor mye du kan selv av det du spør om og hvor mye mekanisk forståelse du har. Kan liksom ikke sette deg til å bytte bremseskiver om du har null og nix mekanisk forståelse da jeg kan sette deg i et dilemma med bilen oppjekket (deg som et spørsmålstegn)og fastlåst på en fredag der madammen din kanskje skal ha bilen samme dag. Skjønner? Jo mer du opplyser jo mer innbydende og enklere er det å svare.

Til deg som ikke har peiling! Ikke kom med utfyllende svar der svarene over har belyst dette - \"Eller kan det være\" osv..
Til slutt..Alle skal bli behandlet med full respekt og forståelse men det er viktig at en vet mest mulig for å gi nettopp det riktige svar - helst da med en gang uten en masse frem og tilbake. At et spørsmål får lange tråder er nettopp at innsender bl.a. gir for lite opplysninger av problematikken.

Jeg har satt meg som abonnent på de grupper jeg moderer så jeg får spørsmålet dumpet rett på min email omgående de er postet. :cheer:

Hilsen Raptor
(Moderator)

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.100 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.