- Mottatte takk 0
Ford Mondeo Blinklys begynner plutselig å blinke til høyre under kjøring
- viggo j
- Emneforfatter
- Besøkende
-
7 år 6 måneder dager siden - 7 år 6 måneder dager siden #11298
av viggo j
Ford Mondeo Blinklys begynner plutselig å blinke til høyre under kjøring opprettet av viggo j
Hei
Jeg har en Ford Mondeo 2008 model stasjonsvogn og under kjøring begynner blinklyset å blinke til høyre under kjøring og når jeg parkerer og låser bilen med sentralåsen så kommer park lyset på etter en stund .
Det er også bare på høre side.
Er det releet som er kaputt?
Jeg har en Ford Mondeo 2008 model stasjonsvogn og under kjøring begynner blinklyset å blinke til høyre under kjøring og når jeg parkerer og låser bilen med sentralåsen så kommer park lyset på etter en stund .
Det er også bare på høre side.
Er det releet som er kaputt?
- Anonym
- Emneforfatter
- Besøkende
-
6 år 7 måneder dager siden #12206
av Anonym
Besvart av Anonym i emne Ford Mondeo Blinklys begynner plutselig å blinke til høyre under kjøring
Jeg hsr fått samme problem. Funnet ut av det? Når den først begynner å blinke til høyre så er det knot å slå det av. Skjer både når bilen står stille og når den er i drift.
Har også hatt naboer som har kommet på kveldstid og meldt ifra om at det lyser både foran og bak på høyre side (parklysene).
Har også hatt naboer som har kommet på kveldstid og meldt ifra om at det lyser både foran og bak på høyre side (parklysene).
- Haugen1985
- Avlogget
- New Member
-
Mindre
Mer
5 år 11 måneder dager siden #12380
av Haugen1985
Besvart av Haugen1985 i emne Ford Mondeo Blinklys begynner plutselig å blinke til høyre under kjøring
Heisann,
Eg har same problem! Har nokon her funne ut kva som forårsaker dette?? Ekstremt irriterende!
Eg har same problem! Har nokon her funne ut kva som forårsaker dette?? Ekstremt irriterende!
Moderator: PloosB
Tid til å lage siden: 0.082 sekunder