Problem 96 voyager 2,5 tdi
- Dyreng
- Emneforfatter
- Besøkende
-
13 år 1 uke dager siden #6494
av Dyreng
Problem 96 voyager 2,5 tdi opprettet av Dyreng
Har en 96 mod voyager 2,5 tdi den oppfører seg litt merklig, trår jeg inn gassen å brå slipper gassen så begynner motoren å gå å vandre opp og ned høres nesten ut som luft i diesel anlegget å så kommer det mye diesel røyk, tar jeg da å trår inn gassen igjen å slipper gassen rolig ut at da går motoren helt fint ikke noe diesel røyk bak bilen.
Og når jeg kjører gir rolig gass da kutter den på 2000 omdreininger slutter å dra som den skal, men vis jeg tråkker gassen i gulvet da går den helt som den skal å kan dra den fint over 2000 omdreininger, ellers fungerer bilen helt topp, hadde jeg funnet ut hva som var galt så hadde ikke hatt noe å klage på bilen.
Dette sitter en el boks på gasspedal som styrer gassen lurte på om det kunne være den da men??
Og når jeg kjører gir rolig gass da kutter den på 2000 omdreininger slutter å dra som den skal, men vis jeg tråkker gassen i gulvet da går den helt som den skal å kan dra den fint over 2000 omdreininger, ellers fungerer bilen helt topp, hadde jeg funnet ut hva som var galt så hadde ikke hatt noe å klage på bilen.
Dette sitter en el boks på gasspedal som styrer gassen lurte på om det kunne være den da men??
- Anonym
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden #8222
av Anonym
Besvart av Anonym i emne Sv: Problem 96 voyager 2,5 tdi
register kjede
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.068 sekunder