×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

nykking i vått vær

Mer
16 år 4 dager dager siden #1488 av kenneth
har en passat 94 stv. som går dårlig i vått vær.
problemet kommer etter noen minutter, når vannet får spruta litt opp i motorrommet tror jeg. den slipper liksom all gass og turtallet faller sakte hvis jeg ikke endrer gasspådrag, med litt jokking på gassen rykker bilen fremover. derimot hvis jeg frir den ut og lar turtallet falle til ca 1000 omdreininger, for så og gi gass igjen virker den en liten stund til. det går foresten fint på tomgang. hvis jeg ruser den i fri går den også bra. men prøver jeg og holde jevnt pådrag i fri, vil den etterhvert slippe da også. har byttet pluggledninger da det var litt høy motstand i de. hjalp ingenting.

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Mer
16 år 3 dager dager siden #1489 av windigo2001
Jeg opplevde akkurat det samme som du beskriver med en Passat '92mod. Det var vann/kondens i bensinfiltret. Sjekk det på din bil.
Mer
16 år 3 dager dager siden #1490 av windigo2001
Jeg opplevde akkurat det samme som du beskriver med en Passat '92mod. Det var vann/kondens i bensinfiltret. Sjekk det på din bil.
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1536 av kenneth
Besvart av kenneth i emne Sv:nykking i vått vær
takk:)

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Tid til å lage siden: 0.135 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.