×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

subaru legacy 1995 fusker

Mer
16 år 3 uker dager siden #1366 av kenneth
hei,tenkte jeg skulle spør deg om du kansje vet hva jeg skal lete etter ang en feil jeg har på min bil og snart har gitt opp subaru verkstedet da dem bare gjetter seg fram om hva problemet er og etter å ha brukt kr 11000 på ny luftmengde måler ,nye plugg kabler,plugger,bensin filter ,sjekke begge katalysator og nytt lyft filter er feilen fremdeles der ,den er veldig lat opp til 3000 omdr og hvis jeg ligger i 60 kmt på 4 gir og gir gass virker det som at motoren bremser(motstand)og drar ikke orntelig før den går over 3000 omdr,feilen kom etter at jeg kjørte i sverige på en veiarbeids med store steiner og det var ca 11 km før jeg var på asfalten og da jeg skulle dra den opp i 110 kmt sonen måtte jeg gire kraftig ned,det virket som om motoren trenger rundt 3500 omdr for å gå rent og den bruker mye bensin nå en før problemet oppstod,den går rent på tomgang men en gang det var kaltd ute (18 minus) sto varme viften på fullt og la merke til at målern på tempraturen gikk helt ned og det kom kald luft ut av varme app.normalt? bilen er gått ca 248000km nå men den er i bra stand ellers,kan ikke dra vogn eller henger for da må jeg gire hele tiden for at den skal dra og har snart mistet troen på om noen klarer og finne feilen snart og syns det er dyrt å betale for gjette leken hos merke forhandler'n...hilsen desperat.

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Mer
15 år 7 måneder dager siden #1954 av BGI
Hei
Jeg har ca samme feil på min subaru. Hvis du har funnet ut av hva det er så vil jeg veldig gjerne høre fra deg. Eller er det kanskje en måte jeg kan få kontaktet deg på?
Mer
13 år 7 måneder dager siden #4004 av mhnygaard
Hei! Ser det er leeenge siden dette innlegget ble lagt inn. Men jeg har noe av det samme problemet på min bil, bare at mitt \&quot;magiske\&quot; tall er 1500 omdreininger. Bilen drar nesten ikke før den har nådd 1500 omdreininger, og holder på å kveles under det. Nå fikk jeg justert clutchen, fordi den slurte veldig. Og bilen er mye bedre, men fortsatt ikke helt perfekt. Men det de kjørte en reset prosedyre på ecu, som justerer innsprøytningen av luft, bensin og sånt.(som de før hadde opplevd, men som ikke var feilen på min bil) Dersom dette ikke er testet, kan dere jo prøve å få dem til å gjøre det...?
Tid til å lage siden: 0.106 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.