×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Sentrallås BMW E-46

Mer
16 år 1 måned dager siden #1363 av kenneth
Har en 2003 BMW 320i som er gått rundt 70000km. Problemet er en sentrallås som krangler innimellom, spesiellt når det er kaldt. Når jeg låser opp bilen med fjernkontrollen så høres bare ett lavt klikk, og låsene på bilen går ikke opp. Men lyset tennes i kupeen som det skal.
Når jeg så trykker på \"lås\" på fjernkontrollen, slår låsene som de skal og går i lås. Hvis jeg gjentatte ganger veksler mellom \"lås\" og \"lås opp\" på fjernkontrollen går låsene til slutt opp. Alternativt kan jeg låse opp dørene med nøkkelen, men da går bare førerdøren opp. Prøver jeg å manøvrere låsene med knappen for sentrallås på midtkonsollen, blir resultatet det samme som ved bruk av fjernkontrollen. Åpning av bagasjelokk fungerer som den skal ved bruk av knapp for det på fjernkontrollen.

Har du noen idè om hvor jeg bør begynne feilsøkingen?

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1518 av akkb
Besvart av akkb i emne Sv:Sentrallås BMW E-46
hei! har akkurat det samme problemet selv! var på verksted og fikk beskjed om at det var det defekt relè. koster rundt 3000-4000 å fikse det i sverige. på min bmw 318i sitter relè bak handskerommet.
Mer
15 år 11 måneder dager siden #1535 av kenneth
Besvart av kenneth i emne Sv:Sentrallås BMW E-46
takk:)

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Tid til å lage siden: 0.181 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.