×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Elektrisk anlegg på Opel Astra

Mer
16 år 1 måned dager siden #1339 av kenneth
Hei!
Har en Opel Astra G 1,4 som gir hodekløe.. Det hele startet med at nærlysene gikk to ganger med bare to mnd mellomrom. Pærene var gått og jeg skiftet disse samtidig som jeg målte strømmen på pæreholderne. Alt virket til å være som det skulle.. Deretter skiftet jeg ut bilstereoen. Dette gikk ut over fjernlåsen som fikk en rekkevidde på 0 meter. (Til vanlig har den en rekkevidde på 3 meter selv om at jeg har kjøpt en ny nøkkel og skiftet batterier i den gamle nøkkelen!) Jeg returnerte bilstereoen og har gått tilbake til den gamle. Nå nylig sluttet det ene bremselyset å virke. Jeg kjøpte ny pære å satt denne inn. Jeg slo på lysene, og til min store forundring lyste alt av bremselys hele tiden uavhengig av om jeg holdt inne bremsen eller ikke. Bremselysene har nå lyst i et par dager og jeg kjenner det verker i tålmodigheten min. På toppen av det hele ville ikke bilen slå seg av når jeg slo av tenninga og dro ut nøkkelen. Den gikk helt jevnt og fint på tomgang. Dette får meg til å tenke at det er noe feil med injection på bilen siden bilen også \"nøler\" litt når jeg akselererer. Har sett etter plasser det evt. kan ha oppstått overledning i motorrommet, og har isolert litt her og der.. Ringer det i noen bjeller? takker for svar;)
Bilmodell: Opel Astra G 1998 1,4
Km. stand: 165000

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Tid til å lage siden: 0.071 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.