×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Bruktbilkjøp

Mer
18 år 3 måneder dager siden #271 av moestue
Bruktbilkjøp opprettet av moestue
Jeg er snart 18 og har lyst på min egen bil! :D Budsjettet er lavt, noe rundt 20 000 og jeg vil derfor ikke dette ned i en fallgruve! Om det er sedan eller "golf" størrelse har ingenting å si. Årsmodellen bør være nyere enn 1990. Noen tips?
Mer
18 år 2 måneder dager siden #289 av kenneth
Besvart av kenneth i emne Re: Bruktbilkjøp
Jeg ville spart litt til jeg hadde jeg vært deg.

Du får ikke mye for 20 000

<a href="tracking.euroads.no/system/tracking.php?...mp;amp;eatrackid=428">Her finner du bildeler til best pris..........[/url]
Mer
18 år 1 måned dager siden #319 av artkjan
Besvart av artkjan i emne Re: Bruktbilkjøp
Tjaa kansje en toyota?? starter alltid? :?
www.finn.no/finn/car/object?finnkode=696...mp;tot=54&page=2
Mer
17 år 8 måneder dager siden #463 av Anders100100
Besvart av Anders100100 i emne Mye bra for 20000
Jeg kjøpte en nissan primera 93 mod uten rust, eu ok til kr 13000. Spanderte på felger til 7000, og vipps en rå bil til 20 000 med alt elektrisk osv. Man bør kunne skru litt om man velger denne prisklassen, og man må regne med biler med lang kjørelengde om man velger Primera. Min var godt 360 000, men kan ikke merke det på den noen plass. Kun kvalitetsbil!
Mer
16 år 2 måneder dager siden #1251 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:Mye bra for 20000
Kjøper en bil til 20 lapper så må en for det første ha litt mekanisk innsikt og like og skru. Mekanisk forståelse er også greit å ha.
Bilen må dessuten være velholdt. Rust, vel det kan forekomme, men ikke i den grad at en blir avskiltet på første EU kontroll. Men uansett en bil i den prisklassen er og kan bli en sjansespill. Er den nettopp EU godkjent så kan den kanskje vare til neste med dertil dyre kostnader. Spar heller litt til en noe dyrere bil.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
16 år 2 timer dager siden #1511 av firenacho
Besvart av firenacho i emne Sv:Mye bra for 20000
Hadde jeg vært deg hadde jeg siktet på en bil til 10k og spart resten til en annen bil senere. Da får du erfaring med å skru og mekke litt.


autotrades.no bilannonser
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.202 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.