×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Passat

Mer
17 år 2 uker dager siden #740 av gigertutt
Passat opprettet av gigertutt
Hallo, og velkommen til meg som ny på dette forumet :lol:
Sitter her og klør meg i hodet over en 92 mod Passat 2.0i syncro... Problemet er i første rekke elektrisk, viftemotoren og hovedlys tennes når jeg slår på blinklysbryteren med tenningen av. Når tenningen er på, eller motoren i gang fungerer alt som det skal. Jeg har prøvd å bytte tenningsbryteren men problemet er fortsatt der... :?
Noen forslag?
Jeg er også på jakt etter nye kanaler om noen måtte vite hvor jeg kan få tak i dette til en fornuftig pris
Mer
17 år 1 uke dager siden #750 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne elektrisk problem
:( Dette er et problem som kan komme ifra en kortslutning i sikringsboks eller i et samlestikk inne i bilen. Men feil på rattbryter kan nok også forårsake slike problem og bør absolutt sjekkes. Jordingsproblemer kan nok også lage trøbbel men kanskje ikke på denne måten. Se om du finner en bilelektriker som kan måle seg frem til problemet slik at du slipper å skifte ut komponenter som er i orden. :P Alle bilverksteder har kataloger der de kan finne karosserideler til de fleste biler, og jeg er sikker på at de har til din bil også. Det som kan bli dyrt er å få delene montert og lakkert.
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.220 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.