×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

[LØST] 1986 Golf CL (2'er) vil ikke starte

Mer
17 år 3 måneder dager siden #577 av KAZ
Har startproblemer med min Golf CL 1986-mod
Når jeg vrir nøkkelen til "On", lyser KUN ladelamen (Og ikke oljelampen/temp.lamen, de skal også lyse) og når jeg drar på starteren, så går den rundt, men motoren vil ikke starte. (Lukter at bensinen er framme)
Det er også store problemer med strømtilførselen, da ikke engang varselblink (kun dirring fra releèt), bremselys e.l. virker (parklys, vanlige baklys og innendørs taklys er det eneste som virker)
Men batteriet måler jeg til 12,50Volt, når jeg drar på starteren, litt over 10Volt, også opp igjen til 12,50Volt når jeg slipper.
Dette skjedde på kvelden, jeg hadde vært ute og kjørt bare noen timer før, og da uten noen særlige startproblemer.
Så hvis det er noen som har ca. peil på hva som kanskje kan være galt, blir jeg veldig takknemlig!

P.Stordal
Mer
17 år 2 måneder dager siden #646 av Fordi
hei startproblemer har mange!!

start med å søk startproblem her www.bilinform.no/index.php?option=com_co...id=2&id=3&Itemid=105

da får du 40 svar som du kan se på :D
Mer
17 år 2 måneder dager siden #659 av ivar
Besvart av ivar i emne tennplugger
skift plugger så prøver du igjen.er det en forgasserbil å du har småkjørt mye så "surner" tennpluggene.kjør en langtur med jevne mellomrom.kontroller sikring til instrumentene
Mer
16 år 11 måneder dager siden #800 av KAZ
Nå som det ble varmt og godt ute, gik jeg på bilen igjen. (Stått inne til nå...) Problemet var at det var for lite jording fra batteriet, ledningen hadde løsnet fra karroseriet, så det var kun kontakt direkte til blokka. Og da er det jo klart at det kom for lite strøm. Syns det var så merkelig, ettersom starter'n gikk som normalt, at det var 12V på batteriet osv. Målte jo 12V til gods også.. Jaja, samma det, nå går'n igjen! :D Så nå blir det nytt luftfilter og luftinntak + + + 8)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.264 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.