×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Startproblemer!

Mer
13 år 5 måneder dager siden #4090 av benq
Startproblemer! opprettet av benq
Prøver på nytt med ett tema som jeg hadde inne på forumet for en tid siden. \"Har en Golf 1,9 Tdi 96 mod, enkelte ganger nekter den å starte, glødespiralen i dashbordet ser ut som om den har bare halv spenning, etter endel forsøk så kommer den med rett farge og bilen starter som vanlig, har bare merket det på varm motor. Noen som kjenner dette problemet? Nå har jeg i tillegg skiftet reeleet som styrer glødingen, men det samme er det samme\"
Please note, although no boardcode and smiley buttons are shown, they are still useable
Mer
13 år 5 måneder dager siden #4119 av Bilmekanikeren
;) Her må det måles med multimeter. Mål om det er spenningsfall til rele eller ut av rele, mål motstanden på glødeplugger og mål om temperaturføler er defekt. Sett på et amperemeter og se hvor mye strøm glødepluggene trekker.:cheer:
Mer
13 år 5 måneder dager siden #4121 av benq
Besvart av benq i emne Sv:Startproblemer!
Takk for svar, men det gikk så lang tid at jeg skiftet først releet til glødingen, men det samme var det samme, så nå har jeg skiftet ett relee som går til strømforsyningen. Så nå er det bare å starte, så vil det etterhvert vise seg om det var det
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.232 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.