×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Renault Espacé

Mer
18 år 2 måneder dager siden #304 av doitwich
Renault Espacé opprettet av doitwich
Vi har et problem med en Renault Espacé. Den spretter/hopper/rykker når man gir gass og svinger. Vi har hatt den på service senteret og de har fortalt oss at det er girkassen. Hva jeg lurer på er om det utbredt med girkasse problemer i Renault Espacé. Jeg har en kamerat med samme årsmodell og de har også problemer med girkassen.

Har en Renault Espacé 2000 modell som har kjørt 150 000 km. kameratens har kjørt omtrent det samme og er samme årsmodell.

mvh
Mer
18 år 2 uker dager siden #370 av Bilmekanikeren
:D du nevner ingenting om hvilken motor det er i tilfellet det kunne vært noe der. Jeg ville nok sett på om drivledd, foringer, motorfester er iorden før jeg hadde begynt på girkassen. Rart dersom dette er et vanlig problem på espace, men det er godt mulig. Jeg har ikke hørt om dette. Hva var det i så tilfelle som gjorde at bilen hopper, rykker og spretter? Sa de noe om det? :shock:
Mer
13 år 5 måneder dager siden #4124 av doitwich
Besvart av doitwich i emne Sv:renault som hopper
Litt sent nå, siden motoren har skjært seg.
Det er forsåvidt en Renault Espace 2,0 L 16 V 2001 mod.

Du hadde også rett når det gjaldt motorfeste. Motoren hadde løsnet på den en siden, og hele motoren og girkassa hadde vridd seg litt ut av stilling.

Motoren har som sagt skjært seg nå, så hvis noen har lyst på en billig Renault Espace er det bare å ta kontakt:)
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.113 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.