×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Mitsubishi Lancer glxi 89-mod: startproblemer!

Mer
18 år 2 måneder dager siden #287 av erichskj
Lanceren min har problemer å starte om morningene,

spesielt når det er under null grader om morningen! Har hatt kondens i tanken, men har kjørt flere tanker etter det der jeg har hatt kondensfjern i.

Jeg har nå skiftet olje/oljefilter, luftfilter og tennplugger. Til tider starter evighetsmaskinen min som en drøm og flyr avgårde uten problem.
Men som regel tar det ca 5 min før det blir gang i motoren.
(batteriet er fulladet og startmotoren går normalt når jeg vrir om tenningen. Det er motoren som på en måte ikke vil antenne bensinen, virker det som)

Hva kan være problemet med stakker bilen min? :?

Kan det være bensinpumpa? bensinfilteret? Dritt i Injectionsystemet??? Hjelp!!! Stakker lancern min! :cry:
Mer
17 år 10 måneder dager siden #416 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne startproblemer
:) Har du startproblemer ved spesielt kaldt vær så bør du sjekke temperaturføleren i kjølevæska til motoren. Dersom denne føleren ikke sender informasjon til styreenheten om at motoren er kald så får ikke motoren nok drivstoff. Er dette i orden så bør du sjekke om det kommer nok gnist ifra coilen ved å sette coilledningen ca 14 millimeter ifra gods og kjinne. Husk på å holde coilledningen med en isolert tang så du ikke får støt. Mål også om det er nok bensintrykk med et manometer eller kanskje pumpa ikke går i det hele tatt. :shock:
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.119 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.