×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Dieselpumpe/tenning

Mer
15 år 3 måneder dager siden #2465 av Luckyyyyyy
Hei! har fått et lite problem på min gamle Mercedes w123 300D.
Det hele bynte med at vi skulle bytte toppdeksel pakning å det.. da måtte vi jo skru av wire-holdern til dieselpumpa å alt det der for få av toppdekslet.Vi monterte alt på plass ijen da vi var ferdige å jeg startet bilen, men da jeg skulle stoppe motoren ijen, stoppet den ikke det hele tatt:dry: jeg skrudde av tenningen, men motoren gikk like forbasket. Vi fant også vist jeg skrur av tenningen så øker turtallet på motoren. så jeg vet ikke va det kan være for noe?? Noen mener at det er koblet feil på dieselpumpa.. For er vist noe som skal stenge diesel tilførselen når jeg skal stanse motoren.
Mer
15 år 3 måneder dager siden #2467 av orn
Besvart av orn i emne Sv:Dieselpumpe/tenning
Du må skjekke vakumslangene tror jeg. Det er vakumet som gjør at motoren går. Fjernes vakumet stopper motoren. Har ikke mekket mye Mercedes men...Dette mener jeg er grunnen til at den ikke stopper. Har du byttet om to slanger kanskje...
Mer
15 år 3 måneder dager siden #2475 av Luckyyyyyy
Problemet er løst:) d var vakum slangen som du nevnte, som ikke var koblet til dieselpumpa. den måtte ha blitt dratt opp ubevisst da vi holdte på med toppdekslet.. for slangen er ikke festet på noe spesiel måte så. det er liksom bare å putte den på plass og ta den av igjen
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.102 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.