×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Peugeot 206 2002 stv Kjølevifte radiator slår ikke inn!

Mer
9 år 10 måneder dager siden #10771 av ragdoll
Hei, har altså problem med kjølevifte/radiator. Den kommer ikke i gang når temperaturen er der. Byttet den føleren som sitter oppe på høyre side ved motoren. Den er det tre pinner på, men når jeg så etter på den kontakten som du setter på føleren var det bare to ledninger inn på den. Har kjøpt bilen brukt. Men er dette riktig føler som styrer vifta?












Mer
9 år 10 måneder dager siden #10772 av PloosB
hei

trenger ikke være føler de er noe gale med

hadde en 206 for noen år tilbake, de viser seg at mange har problem med kjølevifte årsmodell rundt 2000

Jeg hadde problem med at kjølevifte ikke virket som den skulle, ved lenge på tomgang gikk den seg varm

de viser seg at Peugeot kjører med mye høyere trykk og temp enn mange andre biler.

nå vet ikke jeg om ditt problem er at den koker

url=http://clk.tradedoubler.com/click?p=238342&a=1063462&g=21327120 [/url] Her finner du bildeler til best pris..........
Mer
9 år 10 måneder dager siden #10773 av ragdoll
Hei, takker for svaret ditt:) Har det problemet du sier. Den koker etter vi har kjørt og den står på tomgang. Vifta slår ikke inn. Er det en måte å teste om vifta virker? Har kikket nede ved vifta og ser det er en kopling der med noe rødt på. Er den vanskelig å få av, er det en spesiell måte å ta den av på? Ganske trangt å komme til der. Har du noen flere tips så blir jeg veldig glad :)

Mvh Espen Flåtten
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 1.326 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.