×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Elektronisk feil Audi a4 1.8T

  • wohonedeje
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 2 måneder dager siden - 12 år 2 måneder dager siden #6203 av wohonedeje
Elektronisk feil Audi a4 1.8T opprettet av wohonedeje
Hei !

Jeg problemer med det elektriske på bilen min som jeg håper du kan hjelpe meg med.

Dette er problemet:
Alt av det elektriske fungerer utmerket når bilen har stått i ro over natten og jeg skal starte den om morningen. Når jeg kjører hjem fra jobb etter 8 timer fungere det også det utmerket(som regel).
Problemet oppstår hvis jeg gjør en stopp på vei hjem.

Det som skjer da er følgende:
• Vindusviskerne fungerer ikke
• Blinklys fungerer ikke
• Langlys fungerer ikke(hvedlysene fungerer)
• Grøftelys fungerer ikke
• Horn fungerer ikke
• Cruise kontroll fungerer ikke
• Kjørecomputeren fungerer men det er ikke mulig å restarte den.
• Det hender seg også at alarmen plutselig går(det er også meget svak lyd i alarmen)
• Ryggesensor fungerer ikke
• Tar også meget lang tid før kupelyset slår seg av(både for og bak)

Jeg har et parklys som er defekt og bilen registrerer dette KUN når alt det andre av det elektriske fungerer. Hvis det elektriske ikke fungerer gir den meg heller ingen varsel om dette.
Hvis jeg derimot har lite bensin igjen registrerer den det uansett om det elektriske fungerer eller ikke.
Som sagt så fungerer alt normalt så lenge bilen får hvilt seg i en god stund. Med en gang jeg stopper og skal starte den opp igjen er problemet i gang, og da går det ikke bort før bilen får stå i ro i mange timer. Det har hendt seg noen ganger at det elektriske har kommet tilbake hvis jeg kjører lengre strekninger men dette hører til sjeldenheter.

Bilen er innstilt på langkjøring så det har bare blitt tatt longlife service på bilen. kjøremønsteret er endret og nå er det bare små turer uten at computeren er innstilt på dette. kan det ha noe å si
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.072 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.