×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

El-vindu VW Polo 00

Mer
13 år 11 måneder dager siden #3716 av jonasm
Jeg har et problem med El-vinduet på passasjersiden i min VW Polo 2000 modell. Vinduet har sluttet å fungere og det kommer bare en \"klikkelyd\" når jeg trykker på bryteren. Dette skjedde for en stund tilbake, men da tok jeg ut bryteren og da startet det å virke igjen.. En annen gang leet jeg litt på kablene, for å se etter eventuelle brudd (fant ingen), så startet det å virke igjen.. Nå har det stoppet helt å virke, kun \"klikkelyd\" igjen! Har tatt av dørtrekket, men finner ingen brudd!

Noen som kan hjelpe meg med dette?
Mer
13 år 11 måneder dager siden #3717 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:El-vindu VW Polo 00
Klikkelyd forteller at det sannsynligvis er god kontakt.
Som regel må hele vindusheisinnsatsen byttes da. På eks. en Golf koster den ca. 1700,- Da er hele mekanikken med og det er litt skruving mm. for å få den ut..Årsaken er ofte at vannet som dreneres ned på innersiden av døra fukter og lager problemer her som iir osv i elektronikken. Det kan være plastdrev som også er slitt. Skal ikke si det er akkurat slik på din bil, men det minner om det. Skiftet hele vindusheisinnsatsen på min datters Golf 1,9 da den oppførte seg omtrent slik du beskriver.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
13 år 11 måneder dager siden #3720 av jonasm
Besvart av jonasm i emne Sv:El-vindu VW Polo 00
Hmm. Ja har tenkt på det, men er litt merkelig da den har på en måte kommet og gått igjen.. trodde det tydet på at det var dårlig kontakt et sted! Men det kan godt hende at det er vindusheisinnsatsen i døra :/
Mer
13 år 11 måneder dager siden #3722 av Raptor
Besvart av Raptor i emne Sv:El-vindu VW Polo 00
Å reparere det lønner seg ikke uten å skifte hele heisinnsatsen. mener denne bare fås komplett!

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.121 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.