×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Honda Civic 94 mod. Tapper batteriet når den står

Mer
14 år 10 måneder dager siden #2910 av akrini
Hva kan det være som gjør at batteriet mitt er begynt å tappes for strøm når den står stille. Merka for 4 dager siden at den var litt dauere enn den bruker å være når jeg skulle starte. Når jeg nettopp har kjørt og skal starte igjen, merker jeg ingenting. I går da jeg kom hjem fra jobb, så prøvde jeg å starte den når jeg hadde stoppa utenfor hjemme, og den starta med en gang. Men i dag var den helt dau da jeg skulle ut.

For ca en mnd siden gikk begge nærlysene mine. En kjenning sa det sikkert var ei sikring som var gått, og var nå både her og der og styra, men fant ikke ut noe. Så satte han inn nye pærer på bilen som han hadde liggende, de er noe sterkere enn de som skal være. Han sa at det gjorde ingenting. Men lurer nå på om dette kan ha noe å si? Etter denne seansen virka plutselig ikke sentrallåsen på bilen. Men har nå ikke brydd meg så mye om det, bortsett fra at det er irriterende. Motoren til sentrallåsen går ikke når jeg vrir om nøkkelen, så jeg har konkludert med at det sikkert er han som har vært borti ei sikring når han skulle se om det var noe feil med nærlysene.

Får vel bare få ladet bateriet i helga, og få den til verksted over helga, men lurer på om det er noe jeg kan sjekke først selv, det koster jo skjorta og ha den på verksted.
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.091 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.