×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi A6 90-92, spenningsfall nerlys

Mer
15 år 1 måned dager siden #2611 av narvikgutt
Heisann godtfolk.

Har et merkelig problem, mistet 1/4 av spenning på høyre nærlys, mens venstre lyser rett, er ikke lys i den i det hele tatt, harr bytte om pærene og den begge pærene lyser uansett hvor de står. Alle lysene fungere i høyre lys, men ikke nærlyset, er det noen som kan ha en aning på hva dette er? Hadde en strømstjeler på venstre lyset noen sekunder for og montere ekstralys, men funket ikke så fjernet den med en gang, dette er eneste som er gjort med bilen, og har har ikke noe annet en det orginale på nå. Noen idèer?

Hilsen.
k.p
Mer
15 år 1 måned dager siden #2612 av Raptor
Det kan være releet, bryter eller jordingsfeil..

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
15 år 1 måned dager siden #2613 av narvikgutt
Hvordan kan jeg sjekke om det er releet? Tror ikke det er jording, har ikke hatt av de lednigene...
Mer
15 år 1 måned dager siden #2616 av narvikgutt
Det var en 95 mod, ikke 92 som jeg vaset med:P fant en til feil, høydejustering på samme lampen fungerer ikke nå heller:(
Mer
15 år 1 måned dager siden #2617 av Raptor
Låne fra et annet relee da bilene ofte har samme type til andre ting. Se bare at nummer og navn passer overens. Om ikke så er nok en bilelektriker neste steg du må oppsøke.

NB: Trenger ikke ha av ledninger for å få jordingsfeil.
Saltingen i dag lager mye feil. Eks. lys, ABS osv.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Mer
15 år 1 måned dager siden #2618 av narvikgutt
når jeg tar ut releet som styrer lysene på bilen skjer det ikke noe nytt, alle di andre lysene fungere, har fjernet di jeg skulle montere, jeg satt en strømstjeler på lednigen som gir strøm til langlysene på høyre side, men det fungerte ikke, kan det hende noe er kortsluttet? Høydejusterings sikringen hadde tatt kveld, satt in ny men ble ikke noe nyere en at justeringen fungerte :S
Moderator: Raptor
Tid til å lage siden: 0.129 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.