×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

miste oljetrykk på audi'n min

  • Mcmaster G
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 11 måneder dager siden #11217 av Mcmaster G
miste oljetrykk på audi'n min opprettet av Mcmaster G
Hei,
Jeg har ei problem med 2009 Audi 1,8t.
Når olje blir varm so tikke ventiler, og når jeg gir gass so meste jeg olje trykk på bilen.
Mer
10 år 11 måneder dager siden #11221 av PloosB
hei

Kan være at oljepumpa er røken kan ogsa være oljetrykksbrytere.

du må få sjekket ut dette, er de oljetrykksbrytere.er de ikke al værdens kostnad

url=http://clk.tradedoubler.com/click?p=238342&a=1063462&g=21327120 [/url] Her finner du bildeler til best pris..........
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.069 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.