×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi A4, risting

  • Irissa.
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 6 måneder dager siden #10946 av Irissa.
Audi A4, risting opprettet av Irissa.
Audi A4, cabriolet 1,8t 2004 modell km:156.000

Har vært hos møller flere ganger og ikke merkeverksteder for å komme til bunns i denne ristingen. Alle sier forskjellig ting og jeg ender opp med å bruke masse penger jeg ikke har og sitter fortsatt igjen med ristingen.

Det har kommet gradvis og forverret seg med tiden, når jeg trykker på gasspedalen starter bilen og riste. Det føles som at ristingen oppstår noe sted forran på kjøretøyet og etterhvert som ristingen forverrer seg, kjennes det i hele bilen, forran til bak. Det rister så mye at innvendig speil også rister, derfor kan jeg ikke se bilene bak meg i det. Føles ut som absolutt alt rister og armen min ect. Også rister pga rattet rister jo også.

All risting stanser, så fort jeg tar bort foten min fra gasspedalen eller bremser! Og starter igjen, så fort jeg gasser på igjen. Vanlig by kjøring går bra og jeg merker ikke noe serlig til problemet. Så dvs. at ristingen er ikke konstant! Vet ikke hva som utløser eller trigger på ristingen, men det oppstår oftest når jeg kommer opp i litt fart eller kommer meg ut på motorveiene. Dette problemet har utviklet seg og forverret seg (mens det har kommet og gått) i ca halvt år nå. Nå er det blitt såpass ille at det skjer hver dag jeg bruker bilen og skal kjøre uten om bykjøring.

Oppgitt Audi kjører!
Mer
9 år 5 måneder dager siden #10954 av PloosB
Besvart av PloosB i emne Sv: Audi A4, risting
Bytt ut motoroppheng/-puter i nye de løser problemet

url=http://clk.tradedoubler.com/click?p=238342&a=1063462&g=21327120 [/url] Her finner du bildeler til best pris..........
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.088 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.