×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Golf 3 1992 TD

  • irenea
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #4763 av irenea
Golf 3 1992 TD opprettet av irenea
Hei, Jeg har er golf 3 1992 modell 1,9 Diesel. Problemet er at når jeg skal starte bilen så vil den ikke starte. Jeg vrir om nøkkelen og bilen sliter med å starte. Jeg må vente lenge og det kommer masse eksos/røyk ut. Jeg prøver å pumpe gassen samtidig for at hvis det blir tenning så kan jeg gasse på, og da kommer det MASSE røyk/gass ut. Jeg må vri om nøkkelen og la den prøve å tenne 1-3 ganger. Når bilen har kjørt litt og er varm, kan jeg starte motoren 10 ganger etterhverandre uten problem, eller vente mer enn 1-2 sekunder. Når jeg vrir om nøkkelen aller første gang etter at bilen har stått en stund og er kald, så lyser tenningslyset på dashbordet rødt. Så venter jeg litt så blir lyset borte og det er da jeg vrir om nøkkelen for at den skal tenne. Mens den prøver å tenne kommer aldri tenningslyset tilbake heller ikke når jeg har startet bilen. Det som kan skje av og til er at oljelampa blinker når den sliter med å starte motoren, men jeg har fullt med olje. what to do?
Mer
12 år 6 måneder dager siden #4768 av Knut2009
Besvart av Knut2009 i emne Sv: Golf 3 1992 TD
Hei. Det er nok glødepluggene som ikke gløder. Kansje er det bare en sikring som er gåen. Løser ikke det problemet så må du måle om det er strøm på glødepluggene. Hvis det også er i orden så må du nok bytte glødeplugger. :S
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.086 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.