×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Klima på v70 98 mod

  • Erdal h
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #6977 av Erdal h
Klima på v70 98 mod opprettet av Erdal h
Hei.
Har en Volvo v70 98 modell med klima. Klimaanlegget har lenge bare funket halveis, det ble liksom ikke orntlig varmt i bilen uansett hva jeg gjorde.
Bilen har vært på verksted der de skulle sjekke hva som var galt, de koplet på pc for å sjekke eventuelle feilkoder. De fant en feilkode på en spjeldmotor, slette denne og etter det har det bare blåst kaldt, det kommer absolutt ingen varme i det hele tatt. De har byttet spjeldmotor, styringsenhet og byttet om på flere av spjeldmotorene uten at de har funnet ut hva som er feil, Nå har jeg tatt bilen ut av verkstedet for å slippe å betale en formue i feilsøking. Verkstedet så vel egentlig at de måtte gi opp, fordi ikke greide å finne ut hva som var galt.
Så nå har jeg ett stykk bil med klima som ikke virker. Når jeg starter bilen blinker lampene som er i knappene på klima anlegget. Vifta funker fint, men det blåser bare kaldt uansett hva jeg gjør.
Hva gjør jeg?
  • Anonym
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 7 måneder dager siden #7090 av Anonym
Besvart av Anonym i emne Sv: Klima på v70 98 mod
Samme problem har jeg ... Fikk feilkode på resirkulasjons-spjeldmotoren slettet den og gjennomførte en avstemming av styrenhet\spjeld.. Etter det funker ingenting bortsett fra viften og denne ac lampen blinker....

Hadde vært nydelig om noen visste hvor man skulle lete..
Moderator: Eazy
Tid til å lage siden: 0.100 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.