×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Hvem er best?

Mer
16 år 11 måneder dager siden #798 av Ragnar
Hvem er best? opprettet av Ragnar
Jeg har kommet til det pungt at bilen min ikke er verdt og koste på mere. Jeg har sett på to biler som passer min prisklasse. Men jeg har ikke peiling på bil, jeg skrur ikke noe selv. Fyller kun bensin selv.

Den ene bilen jeg har sett på er en skoda Felicia fra 1995. Bilen har godt ca 66 tusen og virker i rimlig bra stand.


Den andre jeg har sett på er en kia pride den er fra 1987 og har godt 97000 og virker også i bra stand.


For meg som ikke har peiling på bil er dette ett vannskelig valg, vrient fordi at om noe ryker på bilen må jeg ha den på verkstedet, så lenge begge disse bilene er snakk om eldre biler må jeg jo bare forvennte at jeg må koste på de.

Men jeg lurer veldig på hvem er best av disse merkene her? hvem skrur du mest på og hvem er det dyrest deler til??
Mer
16 år 10 måneder dager siden #929 av Raptor
Begge disse bilene assosierer til ikke kvalitet spør du meg. Skoda har iallfall fra gamle dager vært kjent som en bil med dårlig konfort. Dagens Skoda er nok mye bedre. Kia har jeg hatt som leiebil 2 ggr. men det hørtes ut som en gitarkasse med mye romling inni. Det finns så mange biler på markedet. Jeg ville sjekket litt mer før jeg bestemte meg. Jeg ville også sjekket andre bilmerker osv.

Jobber med fly/aviation/displaypilot men bil er ingen unntak..
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.097 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.