×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Audi 100 cs quattro

Mer
14 år 2 måneder dager siden #3627 av TONYTTT
Batteri lampe begynner å lyse under kjøring.
sikringen for instrument Panelet driver å brenner opp.
Batteri lampen lyser og blaffrer i lyssturke mens att turteller driver og \"hopper\", har mistet måler for temp og bensin nivå også.
Dynamoen lader ,har målt og prøvd å bytte.
alle reimer er inntakte og fine.
tenkte jeg skulle drite i det å bare kjøre på men da begynner jeg å få start prob med bilen og det er som om han blir helt tappet for strØm

Noen som har møtt lignende prob?, bilen er jo jævlig god vinter bil jeg vill ha til å virke..

mvh tony
Mer
14 år 2 måneder dager siden #3628 av TONYTTT
Besvart av TONYTTT i emne Sv:Audi 100 cs quattro
hjelp!!!!
TONYTTT skrev:

Batteri lampe begynner å lyse under kjøring.
sikringen for instrument Panelet driver å brenner opp.
Batteri lampen lyser og blaffrer i lyssturke mens att turteller driver og \"hopper\", har mistet måler for temp og bensin nivå også.
Dynamoen lader ,har målt og prøvd å bytte.
alle reimer er inntakte og fine.
tenkte jeg skulle drite i det å bare kjøre på men da begynner jeg å få start prob med bilen og det er som om han blir helt tappet for strØm

Noen som har møtt lignende prob?, bilen er jo jævlig god vinter bil jeg vill ha til å virke..

mvh tony

Mer
14 år 1 måned dager siden #3650 av Bilmekanikeren
:( Du må finne ut om bilens dynamo lader ca 14 volt på tomgang hele tiden og at det ikke tappas for strøm når den står i ro. Sikring kan ryke fordi det er en kortslutning i ladekretsen. I noen tilfeller så kan det være kortslutning i dynamo. Dette kan føre til at batteriet tappes for strøm. Selve instrumentet kan være defekt og bør sjekkes. I mange tilfeller så er det dårlige loddinger bak på instrumentet.:ohmy:
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.130 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.