×

Merknad

Forumet er kun i lesemodus

Vinterføre + uflaks = .....

Mer
18 år 1 måned dager siden #348 av rdk
Hepp, godtfolk!

Vinteren gikk som den måtte gå, og jeg klarte desverre å komme litt for nærme en av disse runde bettong trafikk-øyene som holder skilt.. dvs såpass nærme at jeg innen full stans praktisk talt satt oppå den.. øya gikk tvers under halve motoren og klarte underveis å skade mye av oppheng og motor.. dette er ting jeg får byttet og rettet selv med overlevbare kostnader, men problemet er at jeg samtidig klarte å vri rammen ørlite grann skjev.. noe som synes såvidt på mellomrommet mellom førerdør og resten av chassie.. :(

Jeg fikser som sagt det meste selv, men noen jigg har jeg desverre ikke, så da lurer jeg i den forbindelse på om noen her kanskje vet om en rimelig og grei måte å rette litt på rammen? Bilen er en 95mod mercedes c180, chassietype W202. Har forhørt meg med noen få opprettere men de tar jo en helt vannvittig pris..!

Noen her som kan redde året mitt med noen gode tips på hvordan jeg kan få rettet opp min kjære, og slippe å sende henne til hermetikk-fabrikken? :cry:

Vennlig hilsen
Roar
Mer
18 år 1 måned dager siden #350 av Bilmekanikeren
Besvart av Bilmekanikeren i emne skjev ramme!
:? Hvordan skal du klare å rette opp en ramme uten å måle på millimeteren slik som oppretterne våre gjør etter en skade. De bruker et apparat som koster et par hundre tusen så da er man virkelig nøye på det! Jeg har hørt om de som setter fast bilen i et tre med et tau og trekker i bilen med en traktor. Men dette kan jo være farlig for liv og helse til de som står rundt og du kan gjøre enda mer skade på bilen! :oops:
Moderator: Bilmekanikeren
Tid til å lage siden: 0.132 sekunder

Populært

Omregistreringsavgift

Omregistreringsavgift

Alt om Trimming

Bilinform.no bruker cookies til statistikk, gjenkjenning mm.